ENEA - Informacja o zamknięciu Biur Obsługi Klienta

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
16 marca 2020

Enea Baner

Szanowni Klienci,

w trosce o Państwa zdrowie, aby zminimalizować ryzyko podjęliśmy decyzję o tymczasowym zamknięciu naszych Biur Obsługi Klienta.Jednocześnie zachęcamy do korzystania ze zdalnych kanałów kontaktu z Eneą. Swoje sprawy, można załatwiać bez wychodzenia z domu poprzez elektroniczne biuro obsługi ebok.enea.pl. Tutaj sprawdzicie i opłacicie swoje faktury, zaktualizujecie swoje dane czy zgłosicie sprawy, które chcecie zrealizować.
eBOK jest dostępny 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.

   W celu uzyskania dostępu wejdź na ebok.enea.pl, podaj numer kontrahenta (znajdziesz go na fakturze) oraz PESEL lub NIP i możesz już swobodnie korzystać z konta.

   Dodatkowe informacje o aplikacji eBOK i e-fakturze można znaleźć tutaj.

   Zachęcamy do założenia konta i elektronicznego kontaktu.


   Osobistą wizytę w Biurze Obsługi Klienta może zastąpić także kontakt z konsultantami Enei za pośrednictwem infolinii 611 111 111 oraz czatu na stronie www.enea.pl